بهراد منبهراد من، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

♥بهراد بهترین هدیه ی خدا♥

دل تنگی های مامانی

1390/9/1 9:06
269 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام فرشته ی کوچولوی من

سلام پسملی نازم          

آخه تا کی باید انتظار بکشم مامانی دلم خیلی برات تنگ شده

وقتی تنهام به خودم امید میدم که زیاد نمونده آخه هفته آینده هفته ۲۰ میشه یعنی مامانی ۲۰ هفته دیگه باید منتظر بمونه تا اون پسمل عسل خودش رو تو بغلش بگیره

ووووووووووای...................اگه بدونی که چقدر شیرین .این که یه پسری به دنیا میارم که مال خودمه مال خود خودم از وجود من ................

آخه تو حاصل عشق منو بابا مجیدی عزیزم

تازه من هر روز با پسملم حرف می زنم باهاش درد دل می کنم براش از آرزو هام میگم اونم تو شیکم مامانی شنا میکنه و به حرفای مامانش گوش میده آخه اونم مثل مامانش شنا گر....

آخه دکترا میگن با بچه هاتون صحبت کنین این باعث میشه هم صدای مادرشون رو بشناسن هم اینکه باعث میشه هوش اونا زیاد شه

تازه بابائی هم باهات صحبت میکنه آخه حسودیش میشه که وقتی به دنیا بیای فقط منو بشناسی

مامانی دیگه باید بره چون ساعت ۹ صبح . راستی گلم تو یه دوست جون خوب دیکه هم داری که ۵هفته ازت بزرگ تره اونم اسم مامانیش فاطمه حالا ایشالا بعدا برات کامل تعریف می کنم

دوست داریم .................................................................

                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)